augustus 2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn en Marieke Baptiste - WaarBenJij.nu augustus 2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn en Marieke Baptiste - WaarBenJij.nu

augustus 2011

Door: familiebaptiste

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Marieke

02 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Verders.... gaat het allemaal zijn gangetje. Het huis proberen we zo mogelijk ons eigen te maken. Nog steeds problemen met de eigenaar, hij is nog steeds niet gekomen om zijn dingen te doen. dus nog steeds lekkage in de badkamer, hek niet gemaakt, zodat we onverwacht bezoek krijgen van allerlei beesten, en etc....

Martijn heeft het helemaal naar zijn zin op het werk. de vorige leraar, had aardig alles laten versloffen (om het netjes te zeggen). er wordt gezegd, zelfs door de locals en de ouders, dat er in die 3 weken tijd, nog nooit zoveel is gebeurd dan wat Martijn nu allemaal aan het doen is. Kinderen raken gemotiveerd om wat te gaan doen. Hij heeft een behoorlijke positieve invloed op de kinderen. Hij is nu een grote veranda aan het maken op zijn school. Hij zit ook i n de feestcommisie, wat hier niet bestond. Dus volgende week is er openlucht bios. Haha! Hij is dus goed bezig.

Ik heb mijn verjaardag en ons trouwen afgelopen weekend gevierd met collega's van Martijn. Het was erg gezellig, en zij vonden het ook erg gezellig. Miste wel thuis, familie en vrienden. Maar goed, nog maar 3 jaar;).

in de herfstvakantie gaan we voor een week naar Sint Maarten. daar hebben we erg veel zin in. Sint Maarten is een eiland met witte stranden.... dus erg leuk!! 7 okt.. dus nog een maand (en 5 dagen).

de 2 hondjes (nog niet echt een precieze naam, chimpie en chompie, meiden, bitches etc..) zijn erg leuke hondjes. ze slaan aan als er een varken in de tuin loopt. of als er een duizendpoot in de huiskamer rondloopt.

Verder de lady's clubjes gaan beginnen, dus ik probeer me daar mee bezig te houden. zumba, zwemmen en weet ikveel wat nog meer.zucht...
ben wel aan het rondkijken voor werk. maar ik vind het moeilijk om opvang voor mijn kinderen te zoeken. omdat de opvang echt opvang is. de kinderen zitten stil totdat je ze weer komt halen. and that's it. misschien een idee om een opvang hier op te zetten, met de normen en waarde van ons.haha!

dit was weer een update, probeer snel weer wat te schrijven.

• 03 September 2011 - 19:29

Willemijn:

Hoi Marieke en fam, leuk om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken. Hoop dat het steeds beter gaat en jullie je al een beetje meer daar thuis voelen. Hoe gaat het met Bas en Daan, vermaken die zich ook nog, vinden ze het leuk op school?
    Liefs Willemijn

• 03 September 2011 - 19:42

Telly:

Hey luitjes, fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie en de boys. Het zal soms best wel naar zijn dat het nog niet helemaal gaat zoals je zou willen, maar ik weet zeker dat jullie je draai zullen vinden daaro. Veel plezier!

• 05 September 2011 - 18:28

Manuela:

hallo Bappies
    ben blij dat jullie een beetje jullie draai gaan vinden. erg leuk ook om jullie verhalen te lezen. goed idee geweest om toch op een andere school te gaan kijken voor daan en bas. niets zo vervelend als n kind dat niet zichzelf is/kan zijn.
    heel veel plezier op sint maarten en blijf vooral stukjes schrijven over jullie leven daar.
    gr. Sander, Manuela, Wessel en Silvie

• 11 September 2011 - 16:44

Arendien De Rijke:

wat leuk om jullie verhalen te lezen. en die gekke gezichten van Daan ,Bas en nathan te zien.
    fijn dat het nu met Daan op school goed gaat. Op 'tSchrijverke zijn we ook alweer helemaal gewend. De kleutergroepen zijn met 20 ll. dus dat scheelt wel even met toen Bas bij ons kwam. liefs en groetjes Arendien

• 14 September 2011 - 17:32

Yvonne:

Hola,

Dus hier had je de verhalen verstopt ;).
    Heftig stuk over Daan zijn eerste school zeg! Fijn dat hij naar een andere school kon.
    Veel lpezier in st Maarten :)

XXX Yvonne

• 15 September 2011 - 08:33

Gea:

Heb net de docu gezien over het onderwijs. Behoorlijk pittig en wat een verschil van mentaliteit! Misschien is het wel een gat in de markt Marieke, een opvang beginnen aan huis! Gezien de vele eenoudergezinnen!
    Goed om te lezen dat jullie langzaam je draai vinden trouwens.

liefs

• 16 September 2011 - 18:20

Lisanne:

jullie hadden mij toch maar mee moeten nemen als nanny he!!! hihi