we zijn er nog steeds!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn en Marieke Baptiste - WaarBenJij.nu we zijn er nog steeds!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn en Marieke Baptiste - WaarBenJij.nu

we zijn er nog steeds!!!

Door: familiebaptiste

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Marieke

13 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

hier zijn we weer!!! weer is nog steeds erg warm, zucht... dus moeten we elke dag afkoelen op het strand. erg vervelend. vakantie tijd is voorbij. het eiland is al drukker. dus ook op het strand. we ontmoeten steeds meer mensen. helaas trekken de expats en andere buitenlanders met elkaar op. maar dat komt ook dat de locals erg stug en afstandelijk zijn. erg jammer. maar wel heel veel lieve mensen gevonden, die in hetzelfde schuitje zitten of gezeten hebben. Martijn is van de week begonnen op school met voorbereidingen. hij heeft er erg zin in, zijn voorganger heeft de laatste jaren er wel een zooi vangemaakt, was dus erg toe aan zijn pensioen. maar goed veel te doen voor Tinus. kinderen zijn ook even op hun school langsgeweest voor hun uniform. ik ben erg benieuwd....tot nu toe hebben ze er alle twee nog niet heel veel zin in. Maar Daan heeft wel al een vriendje gemaakt die naar dezelfde school en klas komt. dus dat is wel fijn. We zien het wel.

Het huis is nog steeds een ramp, alhoewel onze eigen spullen eindelijk binnen gekomen zijn. dus het meer ons eigengemaakt is. vind ik het nog steeds een vies onpraktisch huis. dus we zijn rond aan het kijken naar een ander huis. het schijnt dat er veel mensen weggaan, dus dat is positief voor ons. dus keep our fingers crossed.

dit voor nu effe!!

kus van ons allemaal

• 13 Augustus 2011 - 16:58

Gerda:

ha bappies,

Fijn dat jullie eigen spullen er zijn. Nog even dan begint voor jullie ook het ''gewone leven'', ben benieuwd hoe de jongens het vinden op school. Zal allemaal wel goed komen. Het weer is daar in ieder geval beter als hier.

gr Gerda

• 14 Augustus 2011 - 10:38

Susan:

He !
    Goed weer wat van jullie te lezen; vervelend dat het nog zo warm is . . . In Nederland regent het gelukkig een dagje niet . . . Ben erg benieuwd hoe de jongens er uit zien in hun schooluniformen, lijkt me zo schattig !! Praktisch ook – je hoeft ’s ochtends niet na te denken wat je aan zult doen !
    Succes met de huizenjacht
    Liefs Susan

• 16 Augustus 2011 - 19:33

Maidy En Jerry:

Wat een avontuur! Dat huisje wordt snel een paleisje met Tinus de timmerman! Wij hopen dat jullie je daar snel thuis gaan voelen. Wij denken aan jullie. Dikke x aan de kids.
    Liefs van ons

• 30 Augustus 2011 - 20:09

Tino:

Alles goed in St eustatius ?

Groet

van Tino

• 31 Augustus 2011 - 11:56

Maidy:

Marieke en Martijn, kunnen we weer een update krijgen met wat leuke foto's van de omgeving, huis en kids?

Liefs,
    Maidy