nog maar een maandje!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn en Marieke Baptiste - WaarBenJij.nu nog maar een maandje!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn en Marieke Baptiste - WaarBenJij.nu

nog maar een maandje!!

Door: familiebaptiste

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Marieke

24 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

26 juli gaat het gebeuren!!! dan gaan we voor het eggie naar St. Eustatius. wij zijn nu erg druk bezig met allerlei dingen. verhuizen doktersbezoeken etc.. afronden van ons werk etc...

dinsdag komt het verhuisbedrijf, dus nu moet echt alles ingepakt worden en verzameld worden. en ik wil zoveel meenemen, het wordt vast veel meer dan 10 m3.

Ik merk dat de moeheid en spanningen erg beginnen in te slopen. vandaag is de kijker niet op komen dagen, en de tijd begint aardig te dringen. ik hoop zo dat er nog wat komt. Bas heeft Daan met een vork in zijn oog geprikt. Daarvoor te horen gekregen, dat de uitslag van Martijn zijn plekjes kanker blijkt te zijn. dus die is gelijk onder het mes gegaan. het idee dat kanker in mijn gezinnetje is gekropen beangstigd mij enorm. Maar goed dokter zei dat het allemaal te behelpen viel. en ze kende de dermatoloog van de Antillen. fijn! Dus, Martijn weg met de auto, ik moest met spoed een auto regelen. gelukt door de lieve buurtjes bij de een de kids kunnen droppen bij de ander de auto kunnen lenen. bij de dokter aangekomen, vertrouwde de dokter het toch niet dus met spoed naar de oogarts, inmiddels was Martijn weer thuis. en heeft hij Daan overgenomen en ging ik later achter hem aan. zucht... mannetje, gelukkig viel het mee, oog 3x per dag druppelen met een creme. verhuisbedrijf contact gehad komen dinsdag al heel vroeg.. dus gelijk uit mijn slaapdienst naar huis racen. klm gebeld, bagage kilo's wielen tegen, op ticket stond 2x20 kilo pp. was een foutje! balen! zucht... lekker in de middag naar de speeltuin geweest! om te relaxen en ontspannen. nu thuis, doodmoe, ik wil niet denken wat ik allemaal nog moet doen... zucht.. eerst morgen maar weer werken.

  • 13 Juli 2011 - 16:18

    Elly:

    hoi marieke,

    vanuit frankrijk wil ik jullie gelukwensen met het 3 jaar naar st. eustatius gaan! toch nog snel gelukt.
    we houden contact, suc6 met de verdere en laatste dingen voor vertrek!
    liefs elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Martijn en Marieke

Het gaat bij na gebeuren de Bappies gaan voor 3 jaar naar St. Eustatius!!!

Actief sinds 23 Mei 2011
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 23327

Voorgaande reizen:

26 Juli 2011 - 01 Augustus 2014

Sint Eustatius

Landen bezocht: